Kommunen har blivit bestulen på en kamera. Genrebild.
Foto: MostPhotos
En kamera som suttit på en vägg, troligen i syfte att övervaka, har dragits ned och försvunnit. Prylen är värd 4 000 kronor och det finns ingen misstänkt.
Händelsen upptäcktes vid 13.30 i onsdags.